Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Найголовніше правило – покупець обов'язково має оглянути замовлений товар на відділенні транспортної компанії, навіть якщо він сплачений на картку. Це необхідно для випадків пошкоджень під час транспортування. Виняток — тільки габаритні товари, які фізично неможливо відкрити/розкласти/поміряти/перевірити та оглянути (столи,тренажери тощо). 2. Якщо при огляді товар виявляється із дефектом, не відповідає фотографії на вигляд, надіслали не той колір/розмір, — потрібно зателефонувати за номером телефону відправника у ТТН. Ми завжди готові йти назустріч клієнту. 3. За товарами, які мають будь-які пошкодження, обов'язково складається акт на поштовому відділенні, де прикріплюються фото товару та детально описуються всі нюанси. 4. Якщо товар був розкритий покупцем від заводської упаковки (запаяний блістер, плівка, розірвана коробка тощо), але не підійшов через "не сподобався" або "уявляв собі інакше", то такий товар обміну чи поверненню не підлягає. Уточнюйте всі нюанси перед покупкою або просіть додаткове фото, будь ласка. Наші менеджери компетентні у товарі та підкажуть по всіх питаннях. 5. Оплата доставки повернення/обміну – за домовленістю.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.